søndag den 9. marts 2008

Parsix igen

Så sidder jeg atter med Parsix. Det viste sig at mount problemet, var min egen skyld, så desværre kan jeg ikke rigtig brokke mig over Parsix:-)
Jeg var, for en kort bemærkning, en tur ovre i Mepis, hvilket ikke var den store succes. Mepis har en vældig fin og godt konfigureret KDE, men pakkerne er en underlig blanding af gammelt og nyt. Eksempelvis mangler Pidgin og Gimp var i version 2.2, og det er to pakker, jeg nærmest ikke kan leve uden.
Bevares, jeg kunne sikkert, have lavet lidt fiksfakserier og fået pakkerne, men så bliver der sikkert bare bøvl ved næste update. Nej så hellere en god gang Parsix, hvor alle pakkerne er af nyere dato.
Den fungerer forresten rigtig glimrende, hurtig og responsiv. De er nu ikke så tossede de iranere.

Ingen kommentarer: