torsdag den 13. marts 2008

Flere problemer med parsix og en fototur

Jeg troede de fleste problemer med Parsix, var jævnet ud. Men nu viser det sig, at Firstclass ikke vil starte, det samme gør sig gældende for Menueditoren og for at toppe det hele, er der ingen lyd på adgangforalle.
Desuden er der også lidt bøvl, med fontene. Jeg har fået løst lidt af det, men ikke helt tilfredsstillende.
Det er simpelthen ærgerligt! Parsix er jo baseret på Debian testing og det er jo en rigtig glimrende ting. Men ak, det er ikke sikkert, den får lov at blive.


En helt anden ting. For et stykke tid siden, smed jeg kameraet over skuldrende og trissede ned i skoven, der ligger et stykker herfra.
Helt alene og uden at skulle andet, end at få lidt billeder i kassen.
Jeg tror det er den tur, hvor jeg tog færrest billeder, men tilgengæld fik jeg flere rigtig gode.

Her kommer et par stykker:

Ingen kommentarer: