tirsdag den 4. marts 2008

Jern i ilden

Hold da op! Nogen gange, kunne det være rart, at sætte hele verden på pause, og trisse rundt som en Palle alene i verden. Bare en uges tid eller to.
Der sker meget for tiden. Jeg er efterhånden kommet godt igang, med mit "arbejde" på laptopworld. Jeg har smidt tre tests afsted, og de er alle blevet modtaget godt. Glimrende glimrende!
Der ryger også nogle artikler, af til nettips. Det er nu engang sitet, der blev startskuddet til min "skribent karriere", og så længe de vil have mig, bliver jeg.

Der bliver også jobbet en del, både som lærer og nørd. Det er rart, at jeg kan skifte lidt mellem mine forskellige interesser, og jeg er vel egentlig ret privilegeret at jeg kan have en finger med de forskellige steder. At det så går ud over min skolegang, er knapt så godt.
Der er en masse, der skal læses op på, da jeg ikke er helt sikker på min teori. Jeg har en frygtelig tendens til at sortere i min viden, så hvis jeg er uenig eller ikke mener jeg skal bruge det, slår jeg fra og tænker på en masse, og langt mere spændende, ting.
Ikke smart.
Dog har jeg efterhånden fået styr på mine opgaver, så det kan vel ikke tage lang tid at få dem skrevet.
I en sort stund overvejede jeg at droppe skole, og leve af at skrive bøger og artikler. En langt ude drøm, ingen tvivl om det, men drømme har nu en vis charme.

Ingen kommentarer: