søndag den 8. juni 2008

Two down,one to go

Så mangler jeg kun en eksamen. Jeg afsluttede pædagogik, med en karakter på 7. Ikke helt skidt, når man tænker på at jeg ikke ejer en bog fra faget. 7 svarer i øvrigt til 8-9 ifht den gamle karakterskala.
Så jeg er ganske tilfreds, og generelt er jeg inde i en stime af tilfredshed.
Mandriva summer stadig på den bærbare, og selvom jeg duelbooter med Ubuntu, har jeg ikke fundet behov for at starte Ubuntu op endnu.
Jeg overvejer om man skulle vise sin støtte og købe en powerpack og så smide skidtet på den stationære. Men indtil videre tror jeg bare, at jeg slår koldt vand i blodet og venter måneden ud. Det kan jo være, der gemmer sig nogle fejl, jeg ikke kan lave med.

I forbindelse med mit ene job, har jeg kastet mig over screencasting, og det er faktisk en temmelig morsom måde, at lave dokumentation på.
Processen er enkel og med programmet "record my desktop", kan man både optage video og lyd, samtidig. Ikke helt tosset.
Jeg planlægger at lave en mandriva præsentation, ved brug af screencast og så kan det jo være at Lifal kunne bruge den.

Det var alt for nu. God sommer

Ingen kommentarer: