søndag den 15. juni 2008

Far er ikke vred, far er skuffet

Weekenden starter rigtig glimrende(indsæt en heftig gang ironi). Det pisser ud med blod og betændelse fra mit øre og jeg har det af helvede til. Lørdagen går med at passe knægten og sove, når konen kommer hjem.
Så starter søndagen...
Dagen starter fint og jeg har det noget bedre, men ak det skal hurtigt ændre sig. Knægten smadrer strømforsyningen til min laptop, så nu er der ingen laptop(pis).
Hmm ikke græde over spildt mælk(eller en smadret laptop), så ned og stresse lidt af med Gimp og min smukke Wacom tablet. Men nej det går også op i røg, da min Xorg konsekvent crasher.
Det viser sig at hvis jeg installerer Wacom, så dør X hver gang der kommer en systemlyd.
Så her sidder jeg. Ingen laptop, ingen wacom, men en masse galde!

Ingen kommentarer: