tirsdag den 20. maj 2008

KDE, eksamener og forhåbentlig snart færdig

I tiden sidder jeg med Sidux i en virtuel maskine, og jeg tror faktisk jeg vil smide det på den bærbare, når eksamener er færdige.
Den er baseret på Debian Sid, bruger KDE som DE og er generelt hurtig og forbavsende stabil. Der er fokus på terminalen og hele opgraderingsmetoden er pænt pakket ind, i et glimrende terminalprogram. Grunden til dette er så brugeren kan få bedre information om den forestående opgradering, da Sid jo som bekendt kan være en kende omskiftelig.
Indtil videre fungerer den glimrende og er ganske hurtig. Om det er Sid eller debian aner jeg ikke, men KDE er ihvertfald glimrende at bruge, trods mine Gnome tendenser.

Jeg så at det var lykkedes at afholde digitale eksamener, helt uden nedbrud! Jamen det er da helt utrolig(indsæt eventuelt selv en ironisk bemærkning). Tænk at det skal være så svært at lave noget der kan notere om svaret er rigtigt eller forkert og så printe en karakter...
Men hvad, når jeg skal er uddannet er skidtet vel godt kørende og jeg kan se frem til mindre arbejde, når der er eksamener:-)


Appropos eksamener, så skal jeg til dansk skriftlig eksamen på tirsdag og så skal den bare have en skalle, så jeg kan få gjort det studie færdig. Jeg skal læse op på nogle ting, men jeg tror nok jeg skal nå det.

Det var alt.
Hmm jeg skylder vist stadig en Gimpguide, så den må jeg jo snart få lavet:-)

Ingen kommentarer: