onsdag den 7. maj 2008

En spændende tid

Det er en spændende tid. Jeg roder med opgaver, skal snart til eksamen, har en del arbejde og håber på at jeg snart får mit cam og sidst men størst, begynder konens graviditet at vise sig. Det er nu noget ganske særligt.

Jeg bliver mere og mere glad for Gimp, og hvis jeg selv skal sige det er jeg efterhånden blevet temmelig ferm til programmet. Når opgaver og eksamener engang er færdige, vil jeg give et lille foredrag i lug'en.
Som en lille opgave i Gimp, ville jeg lave et wallpaper. En af mine venner, som er en photoshop guru, havde engang lavet et stalin/kommunisme/linux wallpaper, og det valgte jeg så at lave et remake af(jeg havde ikke hans wallpaper mere).
For at give lidt igen, valgte jeg at udgive det på gnome-look.org, hvilket brugerne ikke var vildt tilfredse med. Dybest set mente de, at jeg promoverede en massemorder og at det var lige så slemt,som hvis det havde været hagekors og Hitler.
Jeg mener mildelst talt, at de er nogle fjolse der ovenikøbet er dybt humorforladte. Her er wallpaperet, så kan du selv bedømme:




Jeg er (igen) blevet bidt af Esperanto, der virkelig er et interessant sprog. Så er det bare at lege lidt med sproget hver dag, så jeg kan få skidtet lært.


Ingen kommentarer: