søndag den 11. maj 2008

Endelig færdig(næsten)

Så er jeg næsten færdig, mangler blot lidt dansk og en lille finpudsning af pæd. Det er naturligvis opgaver jeg snakker om, og efter en ihærdig kamp har jeg endelig nået målet.

De har været en spændende proces og jeg har virkelig fået sat nogle ting på plads, hvad angår mit pædagogiske ståsted.

Men nok om det kedelige lærerliv.

Jeg har endelig fundet/fået de sidste stumper til mit mediecenter! Det bliver simpelthen herligt, at kunne optage på en harddisk og kunne streame film til fjernsynet, så man slipper for de små computer skærme. Hm jeg mangler faktisk et kabel , men så skulle den også være der. Det bliver jo herligt.
Det var alt for nu.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du må naturligvis sige til, hvis du gerne vil have et korrekturøje på dine skrifter.

The slayer sagde ...

Jamen mange tak.
De er dog afleveret pr dags dato, så det må jeg have til gode næste år, hvor der skal afleveres en 30 siders Bachelor:-)