torsdag den 30. august 2007

Nyt ynglingsprogram

Google Sketchup virker til at være noget af det jeg har ledt efter.
Jeg holder af at rode med 3d, men mine evner er desværre stadig noget, skal vi sige, manglende.
Med Sketchup er det nemt og hurtigt, at lave en, ja det må jo hedde sketch, af dine ideer. Jeg hentede det oprindeligt til konen og hun er helt vild med det(elsker at designe og indrette), men også jeg er blevet bidt af det.
På trods af programmets enkelhed, er det også temmelig potent. Og nogle af de billeder jeg har set, viser at der virkelig er muligheder med programmet. Eneste anke jeg har, er at skidtet kune virker på Windows og mac:-(

På den personlige front sker der også lidt. Konen har travlt med en opgave og jeg starter på sem, på mandag. Desuden har vi valgt at holde op med at ryge...
Økonomien er i forvejen helt af helvede til, og med en udgift til smøger på over 1400, er der simpelthen ikke plads til smøgerne. Desuden siger folk jo også, at man dør af det.

Ingen kommentarer: