fredag den 24. august 2007

Den første post

Når man sådan starter en blog, skylder man vel den potentielle læser, en lille introduktion.

Som både nørd, akvarie tosse, artikel skribler, husbond og ikke mindst far, er det klart, at der er et stort spænd i mine interesser.
For tiden er jeg dybt begravet i det fede mmorpg Lord of the rings online. Det passer perfekt til en spiller som mig, der ikke har al for meget tid, at gøre godt med. Spillet holder og det er fyldt med ting at lave, og fede steder at besøge. Og med den nye udvidelse(Bog 10) er tingene blevet endnu bedre. Desuden er jeg medlem af et Kinship(Guild. Du kan finde linket til højre), hvilket også giver nogle hyggelige sociale stunder, imellem mine kampe med alskens ondt.

Jeg starter snart på sem igen. Det bliver nu hyggeligt, at se de andre igen. Gad vide om det faglige indhold, er bedre dette år?

På artikel fronten sker der jo altid lidt. Dog ser det ud til at radaktøren, primært står for indholdet. Det må jeg prøve, at ændre på.

Det var alt for denne gang.

Ingen kommentarer: