mandag den 27. august 2007

Møg weekend

For satan da en rådden weekend. Både konen og jeg havde det rigtig skidt, og lille junior syntes ikke rigtig der var nogen grund, til at tage hensyn.
På den anden side, det er jo hans job, at holde sin forældre på dubberne:-)

Men jeg fik da smidt, nogle artikler afsted til nettips, trods alt. Så er det bare lige, hvad jeg så skal finde på at skrive om, altså til nettips. Jeg holder meget af, at lave artikler for siden og mine medskribenter er nogle hyggelige folk. Men af og til, er det simpelthen ikke til, at finde ud af hvad man skal skrive om.
Desuden er det jo ikke nemt, at få tiden, når man har travlt med at redde middleearth:-)

Lord of the rings bliver ved med at betage mig. Det er virkelig en af de mest solide titler jeg har spillet.
Hver gang man keder sig, sker der noget nyt eller landskabet skiftere karakter. Virkelig lækkert.

Nå jeg vil smutte. Den rådne pumpe til akvarier laver bøvl.

Ingen kommentarer: