søndag den 27. januar 2008

Gmail tilbage!!

I slutningen af sidste år, mistede jeg kontrol over min gmail konto!
Aner stadig ikke hvordan, men smertefuldt var det. Jeg har hedigvis fået kontrol over kontoen igen, så alt er atter fryd og gammen.


Jeg har testet den første laptop fra laptopworld.dk, nemlig en MSI GX600. En rigtig rigtig fin maskine.
Nu står der så to andre MSI maskiner, og afventer test. Slet ikke tosset!


Af andre ting, kan nævnes, at jeg efterhånden befinder mig super godt i GIMP. Jeg har endelig fået lært programmet at kende, og kan nu løse de fleste opgaver med GIMP. Jeg er sågar begyndt at tage mine spæde skridt som hjemmeside designer. Grafik produceret af GIMP selvfølgelig.
Du kan læse en artikel jeg har skrevet om programmet, på nettip.dk Læs den her

Det var alt for denne gang. Vi ses.

Ingen kommentarer: